Reklamatsioon
Postitaja 8. aprill 2015 10:27:00

Reklamatsioon

reklamatsioon

Kui sõna reklamatsioon on Teile võõras, siis on Teil vedanus. Reklamatsioon on dokument, mida koostab klient, kui tema poolt tasutud teenused tegelikkuses ei vastanud lubatavatele. Näiteks, kaup oli kohale viidud suure hilinemisega, oli transportimise käigus kahjustatud või kaotatud. Teie poolt esitatud reklamatsiooni põhjal hakatakse asja põhjalikumalt uurima ning juhul, kui Teil on õigus, on Teil õigus saada hüvitist.

Kuid mitte ükski kompensatsioon ei hüvita menetluse käigus kaotatud aega või tervist. Seetõttu, et vähendada menetluse käigus tekkivaid negatiivseid tagajärgi miinimumini, on vaja omada teatuid teadmisi, et korrektselt koostada reklamatsiooni. Me sooviksime jagada neid teadmisi teiega.

Mida on siis vaja ette võtta, kui kaup oli transportimise käigus kahjustatud? Eelkõige on vaja teha märkmeid otse rahvusvahelisel saatelehel (CMR), kus kirjeldada kauba vigastusi. Näiteks: "Kaup tuli vigastatuna. Kaheksast  toolist oli kahel murtud jalad. Kuupäev: 12.02.2013. Aeg 09:31. Karl Vaidla". Pidage meeles, et vigastamise iseloom on vaja kirja panna enne kauba väljalaadimist või selle käigus, mitte aga peale seda. Pole üldse oluline, kus täpselt „CMR-il“ te oma märkme teete. Kauba mahalaadimisel hoidke endaga kaasas alati fotoaparaat. Tehke pilte sellisel moel, et oleks näha, et kaup saabus mahalaadimiseks vigastatuna. Soovitav oleks, et piltidel oleks näha auto või haagise number. Need abinõud aitavad Teil koostada reklamatsiooni, mille alusel on Teil olulised põhjused nõuda vedajalt hüvitist kauba rikkumise eest.

Reklamatsiooni võib koostada vabas vormis. Selleks, et reklamatsioon oleks terviklik, on vaja märkida rahalise hüvitise suurus, selle nõude arvutus ning põhjus, miks te arvate, et just vedaja on süüdi kauba rikkumises. Ärge unustage reklamatsioonile lisada „CMR“, kus on tehtud teie märkmed kauba mahalaadimise kohas ning kahjustatud kauba fotod.

Peale seda, kui Te olete koostanud reklamatsiooni, saatke see koheselt vedajale.